2019. augusztus 18., vasárnap

Hua Jai Sila - 11-12. rész felirata


Feliratok: ITT

4 megjegyzés:

  1. Kedves Nanati!

    Millió köszönet az újabb részekért.😘💗 Már meg is néztem őket. Nagyon izgalmas volt .😍😍 Már tűkön ülve várom a folytatást!😊😊

    VálaszTörlés
  2. Ugye? Szerintem is nagyon izgalmas. És állítólag egyre jobb lesz...ezt olyan mondta,aki már látta.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Nanati !
    Köszönöm szépen a 1-16 -ig a feliratokat!
    Izgalmas, nagyon jó sorozat, nekem különleges a beszédük, van benne dallam, először furcsa volt , de megszoktam és ha belegondolok tetszik is ! Izgatottan várom a többi részt ! Jó és szép hétvégét kívánok ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves Mara.
      Egyre jobb lesz, és egyre izgalmasabb,én már tudom mert jóval előrébb tartok. :-)

      Törlés