2020. június 6., szombat

Beautiful Reborn Flower magyar felirat


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUKJR4VqiXGj6uLs3RMIGnLcruULkYex3P-61imqVjIoNXKDqXtjfYq-qe9RurwIBzOP5exok7Dz9JvO5V0RFFQXXaS5hMhqd30y_eQVU8hQGHNOd-3WCh9ojiTm96ZXEDYSYKabtFsvc/s1600/0B.png 



 Információk erről a 2020-as kínai sorozatról:


Eredeti címe: 彼岸花

Műfaja: romantikus, dráma, üzleti élet

Rendező:  Wang Jing Ru

Részek száma: 50

Sugározza: iQiyi

Sugárzási idő: 2020. május 1 - 2020. május 22

Szereposztás megtekinthető: ITT



Ismertető: ...





Figyelem! A felirat egyáltalán nem profi minőségű, tehát lehetnek benne hibák, félrefordítás, csupán kedvtelésből fordítom.


Letölthető magyar feliratok a viki-s részekhez ITT:

13. rész 14. rész - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


24 megjegyzés:

  1. Kedves Nanati! Nagyon köszönöm az új sorozat választásod is. Eddig nem írtam ide, de most nem bírtam ki. Hetek óta bűvölöm Vikin ezt a sorit, ahogy felteszik, már töltöm is le a részeket. Reméltem, hogy lesz fordítója. Kösziiii :) Hasonló az ízlésünk, eddig minden fordításod telitalálat nálam.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy örömet okozhattam vele. És köszönöm! Szerintem is nagyon jó film lesz...ebben biztos vagyok.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen az eddigi részek feliratát!

    VálaszTörlés
  4. Nanati Kedves! Köszönöm szépen a feliratokat, még gyűjtögetek és a munkádat. Szép, nagy munkába kezdtél.:-))

    VálaszTörlés
  5. Kedves Nanati!
    Nagyon köszönöm a 6. rész feliratát. Szépen gyűlnek a részek, bár még csak az elején tartunk, de készül az biztos. Üdv. Marcsi

    VálaszTörlés
  6. Köszönettel vittem az újabb feliratokat :*

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen a 7. rész feliratát és a fordítást !

    VálaszTörlés
  8. Köszönettel vittem 10-12. részek feliratát és köszönöm a fordítást !

    VálaszTörlés
  9. Nem tudnád felrakni valahova online?sajnos nem tudom megnézni sehogy se

    VálaszTörlés
  10. Kedves Szilvavirág!
    Sajnos a Vikiről a tegnapi nappal videót letölteni nem lehet így a feliratokat a továbbiakban már nem tudjuk a videók hiánya miatt mihez pászítani. Gondolkodtál e gondolkodsz valami más megoldáson?
    Köszönettel: Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajánlani tudom neked a https://minidrama.net/ oldalt. Én is onnan szedem le, most hogy a vikiről nem lehet. Ennek a sorozatnak a 14. részét töltöttem le most, hogy biztonsággal ajánlhassam. Mint már az előzőekben, több más vikis sorozatnál, az itt letölthető videó jó a felirathoz.
      Az oldal baloldalán a Drámaindexre kattintva feljönnek a különböző országok sorozatai.C-kínai erre kattintva egy hosszú alfabetikus sorrendben lévő lista alapján lehet megtalálni a keresett sorozatot. Például itt található meg a Caunt Your Lucky Starhoz is a vikis felirathoz való videó.

      Törlés
  11. Nagyon szépen köszönöm az újabb feliratot!
    A fenti hozzászólásra válaszoltam, de ha nem baj akkor itt is megemlítem, hogy a https://minidrama.net/-n szinte minden vikis sorozathoz megtalálható a hozzá illő videó. Országon kénti kereséssel.
    Van még egy másik oldal is https://mkvdrama.com/ ahonnan szintén a viki felirataihoz passzoló videó tölthető le.
    Még egyszer köszönöm a 14. rész feliratát !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy válaszoltál helyettem, mert mostanában nem igazán tudtam feljönni. Nagyon szívesen a feliratot.

      Törlés
  12. Köszönöm az eddigi feliratokat a fenti hozzászólásokhoz szeretnék még annyit hozzáfűzni, hogy a JDownloader programmal a Vikiről le lehet szedni a videókat hanggal együtt

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szívesen! Igen én is ezzel a programmal szedem le. :-)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon tetszik ez a sorozat, tudom,hogy nagyon nagy munka a fordítás, de megkérdezhetném, mikor lesznek következő részek? Köszönöm, és szép napokat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Behakati!
      Hamarosan folytatni fogom a sorozatot. Nem hagyom félbe, csak elég sok más tennivalóm is van, mostanában. De nem felejtettem el.

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm!

      Törlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. Kedves Nanati!
    Nagyon örülök,hogy fordítod ezt a sorozatot és gyorsan le is töltöttem.Már majdnem minden részt megnéztem a fordításoddal és nagyon tetszik.Hálás köszönet érte.

    VálaszTörlés
  17. Kedves Nanati!
    Úgy tűnik elfelejtkeztél erről a sorozatról, de úgy látom más is mert senki nem érdeklődik mostanában felőle. Én viszint megkérdezném, hogy mi a szándékod a továbbiakban a sorozattal? Mivel egy óriási 50. részed darabról van szó, és mivel már 14. részt lefordítottál, kár lenne a sok beleölt munkáéer! Én nagyon remélem, hogy befejezed, mivel az eddigi munkád alapján egy eléggé megbízható fordítónak ismertelek meg.
    Válaszodat előre is köszönöm, üdvözlettel: Marcsi

    VálaszTörlés
  18. Kedves Marcsi!

    Nem felejtettem el, és mint múltkor is mondtam, be fogom fejezni. De ezt te is tudod, hogy a szabadidőmből megy el ráfordított idő. Mostanában alig van időm fordítani, és mindig van egy kedvenc, amivel az ember szívesebben foglalkozik abban a kevés időben. Mivel hobbiból fordítok,én döntöm el, melyiket veszem előbbre. Mivel még aktív dolgozó vagyok, így nem sok időm van...és sokszor bizony a szabadnapom megy el erre, a család rovására...és még akkor nem beszéltem a hőségről,ami szintén akadályozó tényező. Emellett én nem csoportban dolgozom, hanem egyedül. Ezek után nem hiszem, hogy ez megbízhatóság kérdése. De nem felejtettem el, tényleg. Üdvözlettel: Nanati

    VálaszTörlés