2020. január 1., szerda

My Robot Boyfriend - 1. rész felirata


Felirat: ITT

7 megjegyzés:

  1. Köszönöm Nanati, hogy a fordításaidat megosztod velünk :) nagyon nagy örömet okozol evvel :) Kívánok Neked Áldott, sok nevetéssel és boldogsággal teli 2020. évet :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen zsuuu333...én is örülök, hogy örömet okozhattam. Neked is kívánok sok sok jóval teli 2020-as évet.
    :-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Nanati!

    Nagyszerű sorozatba vágtál bele, imádtam minden percét. KÖSZÖNÖM! 💗😍😘
    Alig várom már a következő részeket.

    Itt is Boldog Új Évet kívánok! 🥳🥂🍾🎊🎉

    VálaszTörlés
  4. Na ugye milyen jó??? Nekem is nagyon tetszik. Neked is Boldog új évet.

    VálaszTörlés
  5. BUÉK!
    Szeretném megkérdezni az Avistan 1080 as a videoformátum jó lesz a feliratod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves pmarcsi!
      Még nem tudom én youtube-ról töltöttem 32. részig, és a többit Dramacoolról.
      Nos sikerült az első részt avistazról letölteni, teljesen jó hozzá a felírat...letöltheted. :-)

      Törlés