2021. október 9., szombat

The Cupids Series: Tricky Love - 1. rész felirata

 

Felirat: ITT

 

8 megjegyzés:

  1. Kedves Nanati!
    Nagyon köszönöm,hogy ílyen gyorsan lefordítottad a Tricky Love 1.részét.Kíváncsian várom milyen lesz,ma este meg is nézem.
    Szép hétvégét <3

    VálaszTörlés
  2. Kedves Nanati! Nagyon szépen köszönöm,hogy fordítod a sorozatot. Borika írta, hogy nem alálható angol softsub. Nem tudom segítség-e, és azt sem, hogy használható minőségű-e, de az AvistaZ-on van fent angol softsub-ja a sorozatnak. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm kedves szilagyongyi! Megnéztem, avistazról leszedtem, de sajnos máshol vágták meg a filmsorit...minden rész Avistazon sokkal hosszabb legalább 11-14 perccel. Ahhoz van készítve felirat. Lehet, hogy kicsit meg kell reparálnom és használható lesz erre is amit dramacoolról szedtem le. A youtube-s változat egy harmadik féle képpen van megvágva...ezért az én feliratom arra sem lesz jó, ahogy az Avistazosra sem. Azért köszönöm, szerinem használható lesz.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Nanati!
    Nagyon szépen köszönöm a fordítást és a letöltési ajánlatot! Remek sorozatokat választasz. Külön örülök a thai sorozatoknak, mert abból elég keveset fordítottak még le.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Koteles Jánosné!
    Nagyon szívesen! Jó szórakozást hozzá!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Nanati! Én is csatlakozom a sorozathoz. Köszönöm, hogy fordítod. Édesen bájos sztorinak ígérkezik. A párosunk most is nagyon szép, összeillő! Tonoval én is szívesen találkoznék, akár egy társkeresőnél is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amit írtál az szerintem sokunk véleménye is...:-) Szerintem is mindenki szívesen találkozna vele, akár egy társkeresőnél is...:-)
      Nagyon szívesen! Mivel rövid sorozat, hamarosan vége lesz, de már megvan a következő szép történet.

      Törlés