2021. december 22., szerda

Irresistible magyar felirat

 

Információk erről a 2021-es thai sorozatról:


Eredeti címe:  สั่งใจให้หยุดรักเธอ   angol címe: Irresistible

Műfaja: romantikus, dráma,

Rendező: Golf Tanwarin Sukkhapisit

Részek száma: 22 (47 perces)

Sugározza: GMM 25

Sugárzási idő: 2021. október 4 - 2021. december 14

Szereposztás megtekinthető: ITT

 

Ismertető:

Kimhan és Mookarin miután összeházasodnak, egy tragédia tönkreteszi a boldogságukat.  Mon-t, a férfi nővérét holtan találják, annak férjét, Tada-t (Mookarin bátyja) vádolják azzal, hogy megölte. Az ügy bíróság elé kerül, és Tadát felmentik, mivel húga alibit szerez neki, Mon halálát pedig balesetnek minősítik. Kimhan dühös, amiért nővére gyilkosa szabadon sétál. Azért is dühös, hogy a felesége, hazudott, azért hogy felmentsék a testvérét. Ha a törvény nem bünteti meg a gyilkost, Kimhan maga fogja megtenni, ezért megfogadja, hogy bosszút áll...

 

 

Figyelem! A felirat egyáltalán nem profi minőségű, tehát lehetnek benne hibák, félrefordítás, csupán kedvtelésből fordítom. 

 

Infó: A feliratok az Avistaz-on található videóverzióhoz készültek. Figyelem! Máshol fent lévő videó verzióhoz NEM PASSZOL!

 

FONTOS! KÉRLEK, OLVASSÁTOK EL!

MEGA-ra fogom a részek videóit feltölteni, de csak KORLÁTOZOTT IDEIG! Kérlek, figyeljetek arra, hogy mindig letöltsétek, ha szeretnétek megnézni a sorozatot, mert nem fogom újra kérésre feltölteni. Tehát, döntsétek el, hogy megnézitek-e, mert mindig 4- 4 rész videóit fogom csak feltenni, 1 hónap után törlöm őket, és kerülnek fel az újabb részek.Gyakorlatilag, az első 4 részt mikor törlöm, utána a következő 4 videó lesz elérhető, tehát az 5-8 részek. Kevés helyem van a Mega fiókomban, nem áll módomban sokáig fent tartogatni rajta a videókat. A videók mérete 1 GB.

ONLINE NEM TESZEM KÖZZÉ!

 

A 18-22 rész két hétig kint marad a sorozat befejezése után, aztán TÖRLÉSRE KERÜL!

A részek videóinak MEGA-s linkjei ITT: 

18. rész 19. rész 20. rész 21. rész 22. rész


Letölthető magyar feliratok MEGA-ról ITT:

1. rész 2. rész 3. rész 4. rész 5. rész 6. rész 7. rész 8. rész 9. rész 10. rész 11. rész 12. rész 

13. rész 14. rész 15. rész 16. rész 17. rész 18. rész 19. rész 20. rész 21. rész 22. rész

 

49 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm!!!Letöltöttem! Békés, boldog ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Áldott békés karácsonyi ünnepeket!
      Üdv. Nanati

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm az új sorozat fordítását.Le is töltöttem és holnap megnézem :) Áldott,Békés Karácsonyi ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus! Nagyon szívesen! Áldott, békés karácsonyi ünnepeket kívánok!
      Üdv. Nanati

      Törlés
  3. Nagyon szépen köszönöm! Szerintem én egyelőre letöltöm majd külső vinyóra (van egy 2 terrás kis drágaság), aztán majd megnézem, ha lesz időm is rá. Jó dolog, ha valaki mást is fordít, mint a szokványos romantikus dorama. Thai doramák terén sajnos komolyabb darabokkal nem vagyunk elkényeztetve. Így ez üdító változatosságnak ígérkezik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Andro! Nagyon szívesen! Jó szórakozást hozzá!
      Kellemes Ünnepeket kívánok!
      Üdv. Nanati

      Törlés
  4. Köszönet a fordításért, én találtam kissebb verziókat, jó hozzá a felirat is. Innen lehet letölteni: https://mkvdrama.com/download-irresistible-thailand-drama/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Marcsi!

      Nekem azzal az oldallal gondom van. Nem nyitja meg az oldalon lévő egyéb hivatkozásokat, hanem rögtön megnyit más ablakot, meg egyéb nem kívánatos dolgokat, szóval én azt biztos nem fogom használni. Nálad nem csinált ilyesmit?

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  5. Kedves Bunny!
    Én pont emiatt hirdetés blokkolót használok, így nem jönnek azok a bizonyos oldalak. Nevesítve AdGuard-t használon, és a bővítményekhez hozzá adva ki lehet kerülni ezt a problémát. Nekem bevált, ott ahol lehet haszálom, mert egy-egy oldalon ki is lehet kapcsolni, ha nem kívánatos. Megragadva az alkalmat, kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok Nanatinak és neked is kedves Bunny. Üdv.: Marcsi

    VálaszTörlés
  6. Kedves Marcsi!
    Nagyon szívesen! Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!
    Üdv. Nanati

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm a fordítást és a megás linkeket! Boldog Karácsonyt kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! A következő négy rész megás linkjét jövő hónap elején teszem fel,miután ezeket letöröltem róla.
      Üdv. Nanati

      Törlés
  8. Köszönöm szépen, a fordítást, és a feltöltést is. Begyűjtöm a részeket, majd csak utána kezdem nézni.

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen az új részeket és nagyon boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szívesen,neked is boldog új évet!
    Üdv. Nanati

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen a 4.részt is :)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm az 5.rész feliratát vittem.

    VálaszTörlés
  13. Nagyon köszönöm, már vittem is!

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm szépen az 5.rész feliratát is.

    VálaszTörlés
  15. Szerettem volna a 7.r.feliratát, de nem hozza fel a Mega-t, visszadob erre az oldalra, ki tudnád javítani? Köszönöm szépen a feliratokat, már nagyon vártam.

    VálaszTörlés
  16. Szia, Először is köszönöm a 7. rész fordítását, de én is jelezni szeretném, hogy a feliratot nem tudom letölteni, mivel engem is visszadob ide az oldalra.

    VálaszTörlés
  17. Próbáljuk a hibát elhárítani. Kis türelmet kérek hozzá...:-)

    VálaszTörlés
  18. Le tudtam már tölteni a 7. rész feliratát :) köszönöm

    VálaszTörlés
  19. Nagyon szépen köszönöm a 9. rész feliratának fordítását, és köszönöm, a videók letöltési lehetőségét :)
    További szép napot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Nem mindig tudok azonnal válaszolni. Ezért elnézést kérek.

      Törlés
  20. Köszönöm szépen az új részek feliratát.A videókat lementettem még időben :) Szép hétvégét <3

    VálaszTörlés
  21. Köszönöm szépen a 11.részt is <3

    VálaszTörlés
  22. Köszönöm szépen az újabb 2 rész feliratát <3 A filmeket is letöltöttem.

    VálaszTörlés
  23. Szia! Lemaradtam a 9-12. rész letöltéséről. Szeretném megkérdezni lesz-e rá lehetőségem később. pontnem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!
      Fent említettem, mivel kevés helyem van a Mega fiókomban, csak egy hónapig tudom feltenni az aktuális négy videót. Utána törlöm, hogy következő négyet feltegyem. De mivel ez a sorozat, nem elérhető egyben csak Avistazon, kivételesen felteszem a 9-12 videókat. De csak egy hétre. Az alatt próbáld letölteni, mert utána letörlöm. Többet nem tudok ez ügyben tenni. Üdv. Nanati

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm!! Figyelem és 24 órán belül letöltöm!!!

      Törlés
  24. Köszönöm szépen az új részek feliratait.

    VálaszTörlés
  25. Kedves Nanati. Én még csak most találtam rá az oldaladra és szeretném meg nézni ezt a sorozatot. Esetleg 4.-essével nem tennéd fel a részeket újra? Nekem 1 nap bőven elég az első 4 rész letöltéséhez. Előremis köszönöm a választ. És persze a szuper feliratokat is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem sikerült letöltened a videókat. Egyébként ha végig görgeted a hozzászólásokat, fent említette valaki, hogy az : https://mkvdrama.com/download-irresistible-thailand-drama/ is le tudta tölteni. Próbáld onnan, de a hét végén felteszem a következő négyet azt le tudod majd innen szedni. Sok sikert hozzá.

      Törlés
  26. Kedves Nanati,nagyon szépen köszönöm a 17.rész feliratát Is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Hét végén teszem a következő négyet.

      Törlés
  27. Köszönöm szépen a 18-19.részek feliratát is :) és már csak 3 rész van hátra.Gyönyörű hétvégét!

    VálaszTörlés
  28. Nagyon köszönöm a 20.részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus! Nagyon szívesen. Jó sorozatnézést kívánok.

      Törlés
  29. Kedves Nanati! Nagyon szépen köszönöm az önzetlen munkádat és a letöltési lehetőségeket. Most is tökéletesen választottál sorozatot.

    VálaszTörlés
  30. Kedves Zsóka! Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet. Nagyon szívesen, és kellemes sorozat nézést kívánok.

    VálaszTörlés
  31. Köszönöm szépen az utolsó két rész feliratát.Nagyon jó kis sorozat volt ez is.Szép nyarat és jó pihenést :)

    VálaszTörlés