2021. április 9., péntek

Endless Love - 1-2. rész felirata

 Felirat: ITT

 

 

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm az első két rész feliratát.

    VálaszTörlés
  2. Szia. Légyszi tedd online elérhetővé😞🙁

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves idegen!

      Nem fogjuk online feltenni. Ezt el kell fogadni. Nem kötelezhetitek a fordítókat arra, hogy feltegyék online.

      Üdv: Shaolin Bunny - én szerkesztem Nanati blogját, és én teszem ki a feliratait -

      Törlés
  3. Kedves Nanati!

    Tegnap letöltöttem az Endless Love első két részét az AT-ről, de sajnos már csak a netflixes verzió van fent, amiből kivágták a reklámokat. Pedig biztos vagyok benne, hogy múlt héten még 2 féle verzió volt elérhető.
    Sajnos így ezt is időzítenem kell, de bízom benne, hogy esetleg tudsz segíteni. Már rengeted oldalt megnéztem, de az általad fordított verzióhoz csak égetett feliratosat találtam, nem túl jó minőségben. Esetleg van ötleted, hogy még mit nézzek meg? Az orosz Rt-n ugyan fent van a jó verzió, de az meg orosz rámondásos és nem lehet kikapcsolni :(.

    Köszönöm szépen a feliratot, az első részt meg is néztem. A piros ruha lefejetésénél egyből egy koreai sorozat ugrott be, csodálkoztam is a koppintáson, mert már akkor is bugyuta ötletnek tartottam a megoldást. Aztán eszembe jutott, hogy ez egy tajvani feldolgozás, biztos abban is szerepelt ez a jelenet, és talán a koreai sorozat is innen vette az ötletet.
    Az első rész tetszett, a főszereplők kiválasztása szerintem telitalálat, nagyon jól néznek ki együtt. A főszereplő lány egy igazi különlegesség, azt olvastam, hogy belga származású thai énekesnő és színésznő, de japánban született. Nagyon jó hangja van, pár számot meghallgattam tőle.
    Már várom a következő két részt (nem sürgetésnek szántam) :)

    További szép napot, atina

    VálaszTörlés
  4. Kedves Atina!

    Az AT-s nagyobb felbontású és arra is átidőzítettem a feliratot. Ezentúl két féle feliratot fogunk feltenni Tifával. A kisméretűhöz, ami reklámos és erre a nagyra, ami neked is megvan...ezentúl nem kell időzítened. Így keresgélned sem kell más felbontásút, mert passzolni fog a tiédhez. További kellemes sorozatnézést kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Nanati!

      Igazán nem szeretnék Neked plusz munkát, nem azért írtam. Számomra már az is öröm, hogy elérhetővé teszed a felirataidat, amin látszik, hogy igényes munka, öröm olvasni.
      További szép estét, atina

      Törlés
    2. Kedves Atina!

      Egyáltalán nem plusz munka, én is leszedtem az AT-s verziót, csak még nem néztem meg, hogy passzol-e hozzá. Annyira a kis verzióra koncentráltam, mert a többség nem mindig részesíti előnyben a nagyobbat. De én is a szép felbontású filmsorozatokat szeretem, főleg a kedvenceimmel. Így erre is sor került volna, de örülök, hogy megírtad, így gyorsan meg is csináltam. És tudom, hogy nem ezért írtad.
      További szép napot Neked!
      Nanati

      Törlés
    3. Kedves Nanati!

      Ez igazán kedves tőled, előre is köszönöm a munkádat.

      Tegnap este sikerült befejeznem a Love at First Hate sorozatot. Sajnos nem lett a kedvencem, mert bár a tartalom alapján egész jó kis limonádé lehetett volna belőle, de számomra nagyon ostobácskára sikeredett a történet. Sajnos a két főszereplőt sem tudtam megkedvelni, egyik sem kápráztatott el a színészi képességeivel.
      Természetesen a sorozattal kapcsolatos nem túl kedvező véleményem, semmit sem von le az általad végzett munka értékéből :)

      További szép napot, atina

      Törlés