2021. április 25., vasárnap

Endless Love - 5-6. rész felirata

 Felirat: ITT

 

7 megjegyzés:

  1. Kedves Nanati!

    Nagy meglepetést okoztál az újabb két résszel, nem számítottam rá. Nagyon szépen köszönöm :)

    Egyelőre nagyon tetszik a sorozat, és bár az első rész végén írtam, hogy milyen ostoba megoldás volt a ruha lefejtése, de célja volt ezzel a készítőknek. Nem csak átvitt értelemben, hanem szó szerint is összekötötte őket az a bizonyos piros szál. Sajnos az első részben átsiklottam azon a részen, amikor erről beszél a lány, de mentségemre legyen, hogy valahol ott kellett időzíteni a feliratot, így valószínű nem annyira figyeltem.
    Nagyon kevés olyan sorozatot láttam, ahol azt éreztem, hogy a főszereplők kiválasztása telitalálat, hogy annyira helyesek együtt, hogy nem is lehetne mással elképzelni a sorozatot, ennél is ezt érzem. Annyira szépek együtt, mint a Hua Jai Silaban Sila és Min.
    Guy Sivakorn az előző sorozatodban Dr. Ohként nagyon utálható volt, és bár itt Phonként még nem nyílt ki a bicska a zsebemben miatta, de attól tartok, hogy lassan az is eljön.
    Este mindenképpen megnéztek egy részt, bár remélem, hogy mindkettő belefér majd.
    Szép estét, és még 1x köszönöm a feliratokat, atina

    VálaszTörlés
  2. Kedves Atina!

    Nagyon szívesen!
    Igen nyílhat a bicska...:-)
    Nagyon aranyosak együtt a pár...szerintem is jó választás volt.
    Én már egy következő sorozatnál tartok fordításban és az a pár is nagyon tökéletes választás. Szerintem a Thai-ok értenek hozzá mikor kiválasszák őket.
    Jó sorozat nézést!
    Szép estét,
    Nanati

    VálaszTörlés
  3. Kedves Nanati!

    Elárulod, hogy melyik sorozatot fordítod, az is thai? Már ha nem titok. Nagyon kíváncsivá tettél :)
    Üdv, atian

    VálaszTörlés
  4. Kedves Atina!

    Ha írsz az emailomra, válaszolok.
    nanati0324@gmail.com

    Üdv. Nanati

    VálaszTörlés
  5. Kedves Nanati!
    Küldtem emailt :)

    Üdv, atina

    VálaszTörlés
  6. :) Látom jól elvagytok. De Atina-t én is kedvelem nagyon, az egyik legcukibb néző. :) Mindig ír valami kedveset, és nem csak azt, hogy: köszönöm. Örülök, hogy ez a sorozat is tetszik neked, Atina! :) A következő is biztosan fog, mert nagyon jó történetet választott Nanati.

    Üdv nektek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tifa!

      Nagyon aranyos amit írtál, köszönöm :)
      Nagyon szeretem ezt a sorozatot, és örülök, hogy Nanati rátalált. Ez is Neked köszönhető, hiszen a BFR-t után Lee Thanat sorozatot szeretett volna fordítani.
      Nézem ám a Boy For Rentet, úgyhogy majd hozzád is átsétálok, valamikor hétvégén, addigra szerintem befejezem. Sajnos kicsit lassabban haladok vele, mint szerettem volna, de ez nem csak a BFR-re vonatkozik, mostanában heti három-négy részre futja csak.

      További szép estét, atina

      Törlés