2021. május 29., szombat

Duang Jai Nai Montra magyar felirat

 

Információk erről a 2021-es thai sorozatról:


Eredeti címe: ดวงใจในมนตรา  angol címe: Heart of the Montra

Műfaja: romantikus, dráma, természetfeletti

Részek száma: 16 (1,5 órás)

Sugározza:  Channel 3

Sugárzási idő: 2021. január 27 - 2021. március 18

Szereposztás megtekinthető: ITT

 

Ismertető:

 A történet Patchara-ról, az ősi királyság 2000 évvel ezelőtti tábornokáról szól. Egykori szerelme, Matira bosszúból kivágta volt kedvese szívét és átokkal sújtotta, miután szerelmük nem teljesedhetett be. Az átok, hogy tanúja legyen szerettei elvesztésének, vagyis halhatatlansággal és magánnyal sújtotta. Az évezredek alatt Patchara próbálta megkeresni Matira reinkarnációját, hogy bosszút állhasson rajta, és elpusztítva a saját hallhatatlanságának is véget vessen. Egy nap megismerkedik Prao-val, egy veleszületett szívbetegségben szenvedő lánnyal, akinek ugyanolyan az arca, mint egykori szerelmének. Amint meglátja Prao-t, úgy érzi, hogy ő korábbi szerelme reinkarnációja. Ezért gyűlöli lányt, és folyamatos konfliktusai vannak vele. Tényleg Prao lenne Matira, aki elátkozta őt? Vajon a férfi gyűlölete végül szerelemmé válik, vagy marad a gyűlölet és végez régi kedvesével?

 


 

Figyelem! A felirat egyáltalán nem profi minőségű, tehát lehetnek benne hibák, félrefordítás, csupán kedvtelésből fordítom.

Infó: A feliratok a Dramacool-on található videóverzióhoz készültek.

Dramacool-ról letölteni így tudtok: Képes útmutató a letöltéshez

 

Letölthető magyar feliratok ITT:  

1. rész 2. rész 3. rész 4. rész 5. rész 6. rész 7. rész 8. rész

9. rész 10. rész 11. rész 12. rész 13. rész 14. rész 15. rész 16. rész

 

50 megjegyzés:

  1. Kedves Nanati! Hatalmas örömet szerzel nekünk, akik kedvelik a lakornokat. Kitartást kívánok az újabb sorozatod fordításához. Tudom, hogy nagyon kemény munka előtt álsz, hiszen nincs időzített felirat (mint általában a legtöbb thai sorozathoz). Én biztosan nézem majd veled végig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves szilagyongyi! Számomra is öröm, egy jó sorozatra rátalálni. Erre teljesen véletlen találtam rá, de szerelem volt első látásra. Szerintem jól döntöttem, hogy belekezdtem, és egy egészen jó sorozat kezd kibontakozni.
      Remélem ugyanolyan örömedet leled majd benne, ahogyan én is.
      Üdvözlettel: Nanati

      Törlés
  2. Kedves Nanati!
    Köszönöm szépen,hogy fordítod ezt a sorozatot.Az ismertetőd alapján nagyon jónak ígérkezik és már alig várom,hogy lássam az első részt,aminek köszönöm a feliratát és máris töltöm le.Hálás vagyok,hogy ilyen fáradságos munkával is lefordítod ezt sokunk örömére.Én veled tartok ennél a sorozatnál is.Szép vasárnapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus!
      Nagyon szívesen. Jól teszed, hogy velem tartasz, nem fogod megbánni. Egy igazán jó sorozat.
      Szép napot! Nanati

      Törlés
  3. Kedves Nanati!
    Köszi szépen ezt a különleges sorozatot. Thai kosztümös, izgalmas :) Trailert láttam tegnap, pazarnak ígérkezik. Külön köszönet, hogy bevállaltad a tripla munkát vele :* Megszegem a saját szabályom, semmi maraton, nézem ahogy fordítod :) Sok türelmet ehhez a sziszifuszi munkához. Puszi, pacsi, ölelés, kitartás!!!! Szép napot! HK

    VálaszTörlés
  4. Kedves Krisztina!
    Nagyon szívesen! Tényleg különleges sorozat. Az elején még csak bontakozik a történet, de egyre jobban bonyolódik...a zene kifejezetten szép a sorozat alatt. Annyira magával ragad a történet,mikor készítem a feliratot, hogy szinte észre sem veszem, hogy az időzítéssel lassan haladok.
    Szép napot! Nanati

    VálaszTörlés
  5. Kedves Nanati, koszonom szepen. :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Nanati,nagyon szépen köszönöm a 2. rész feliratát.
    Ma meg is nézem :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen a 3.rész fordítását <3

    VálaszTörlés
  8. Kedves Nanati!
    Köszönöm szépen a 4.részt.Ma meg is nézem :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon köszönöm az 5.rész fordítását <3

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen a 6.rész feliratát :) Egyre többet tudunk meg,hogy mi történt 2 ezer évvel ezelőtt.

    VálaszTörlés
  11. De jó már a 7. rész is elkészült :) Nagyon szépen köszönöm.Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  12. Nahát máris a felénél járunk ennek a jó sorozatnak,nagyon szépen köszönöm <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus! Ne haragudj, hogy eddig nem tudtam válaszolni,
      de nagyon örülök neki, hogy nyomon követed ezt a sorozatot. Remélem neked is tetszeni, ha végig nézed. Nekem kifejezetten különleges, a szívem csücske. Szép napot, és kellemes sorozatnézést!

      Törlés
  13. Kedves Nanati!Köszönöm szépen a 9. rész feliratát és,hogy ilyen gyorsan hozod a részeket,pedig tudom milyen nehéz és időigényes munka.Nekem is nagyon tetszik a sorozat és nem haragszom,hogy nem írsz hiszen ez elveszi az összes szabadidődet,tudom,hogy olvasod és ennyi pont elég mert a hálámat nem tudom másképpen kifejezni,csak így :) Szép napot és jó pihenést!

    VálaszTörlés
  14. Kedves Cicus!
    Köszönöm a megértésed, nagyon jól esett. Majd meglátod egyre izgalmasabb a sorozat...:-)
    Szép estét!

    VálaszTörlés
  15. Kedves Nanati!
    Nagyon szépen köszönöm a 9-10.részek feliratát.Tényleg egyre izgalmasabb a sorozat,most fogom megnézni egyben a 2 részt.
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  16. Kedves Nanati!
    Köszönöm szépen a 11. rész feliratát.Tényleg egyre izgalmasabb.
    Csodás napot ma is :)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon köszönöm a 12.rész fordítását is.Már nézem is :) <3

    VálaszTörlés
  18. Kedves Nanati!
    Ez aztán a gyorsaság,éppen megnéztem a 13.részt és gondoltam benézek hozzád és milyen jól tettem,mert itt van a következő rész is.
    Hálás köszönet érte <3 Gyönyörű hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus! Örülök, hogy ennyire tetszik a sorozat.
      Lassan a végéhez érünk. Az utolsó részt hozom néhány nap múlva.

      Törlés
  19. Kedves Nanati! Én pár napja csöppentem ide, illetve a sorozatba. Meg kell mondjam, beszippantott! Nagyon kedvelem az ázsiai sorozatokat, főleg a dél-koreaiakat, thai sorozatot, illetve filmet még nem néztem.Kicsit idegen a világa, főleg a szöveg, a hanglejtés, talán még a színészek játéka is, de a sztori nagyon bejött, imádom az ilyen kissé misztikus, két vagy több idősíkban játszódó történeteket, ezért nem is ereszt el. Tetszik a két főszereplő, nagyon szépek, illenek egymáshoz. Köszönöm a munkádat! A fordítás - lehet, hogy Te nem érzed profinak - remek, a történet érhető és követhető. Most a felénél tartok, izgatottam várom a folytatást és a végét. További jó munkát Neked, a többieknek pedig velem együtt, élvezetes időtöltést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Norisz! Örülök, hogy téged is beszippantott a sorozat. A két főszereplő hatalmas választás volt. Köszönöm, hogy remeknek érzed a fordítást. Köszönöm a jókívánságaidat. Jó sorozat nézést kívánok a mostanihoz, és talán itt ragadsz a következőnél is...:-)

      Törlés
  20. Kedves Nanati!
    Köszönöm szépen a 15.rész feliratát is,most arra gondoltam egyben nézem meg a két utolsó részt,hogy dupla legyen az öröm :)

    VálaszTörlés
  21. Kedves Cicus! Szerintem is jó választás, hogy megvárod. A hétvégén jön az utolsó rész. Kicsit sajnálom is, hogy itt a vége...:-(
    De remélem találok még ehhez hasonló jó sorit.

    VálaszTörlés
  22. Hálás szívvel köszönöm Nanati ennek a fantasztikussorozatnak a fordítását, nagyon teteszik a téma, most fogom az egészet megnézni :) További csodás napokat kívánok Nanati :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves zsuuu333! Nagyon szívesen! Jó sorozatnézést! Köszönöm a jókívánságot! Szép napot!

      Törlés
  23. Köszönöm szépen a fordítást, további sok sikert a munkádhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Uhljár Pálné! Nagyon szívesen! És köszönöm!

      Törlés
  24. Kedves Nanati! Köszönöm szépen a sorozat fordítását. Üdv: Eugenia

    VálaszTörlés
  25. Kedves Nanati! Hálásan köszönöm, és gratulálok a teljes sorozat fordításához! Jó pihenést kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves szilagyongyi! Nagyon szívesen, és köszönöm a jó kívánságot. :-)

      Törlés
  26. Kedves Nanati!
    Nagyon szépen köszönöm a sorozat fordítását és az utolsó két részt amit most egyben nézek meg azonnal :) Remélem találsz majd hasonlóan jó thai sorozatot,amit majd örömmel fogsz fordítani,de addig is elkezdem nézni a Beautiful Reborn Flower című kínait,amit már kinéztem magamnak. Mostanában sok jó kínai sorozatot láttam és a két főszereplő különben is a kedvenceim között van,így biztos,hogy nem csalódom majd ebben sem.Jó pihenést és szép napokat kívánok Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cicus!
      Nagyon szívesen! Remélem tetszeni fog a vége is. Már kinéztem egy másik sorit, ugyanezzel a főszereplő fiúval, aki ebben volt, de azt felváltva fogom elkészíteni, a fent említett sorozattal. Mert a Beautiful Reborn Flower még nincs befejezve. Szerintem azt előbb várd meg. Szép napot!

      Törlés
  27. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  28. Kedves Nanati! Hálásan köszönöm ennek a különleges sorozatnak a fordítását! Nagyon tetszett, annak ellenére, hogy én nem hiszek a reinkarnációban, de a sztorit élvezetesen felépítették. A zene kiváló volt, a hölgyek szépek, csinosak, a pasikról nem is beszélve. Khun Patchara azokkal a 2000 éve csodás szemeivel, a reinkarnálódott Ruthera hercegről nem is beszélve! OMG! No, vele is szívesen megnéznék egy sorozatot! :) Kellemes pihenést Neked, de nagyon várjuk a következő munkádat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Norisz! Nagyon szívesen! Örülök hogy ennyire tetszik ez a sorozat. A reinkarnációban én sem hiszek, de attól még nagyon jó kis sorozat volt.Lesz egy meglepi...Khun Patcharával.

      Törlés
    2. Izgatottan várom a meglepit is! :)

      Törlés
  29. Kedves Nanati!
    Köszönöm az utolsó rész fordítását is, nagyon vártam már, így kezdhetem a maratont.Ez a 2. lakornom amit magyar felirattal nézek meg a jóvoltadból, érdekes lesz a sok angol után. Köszö még egyszer!!

    VálaszTörlés
  30. Kedves Cate! Nagyon szívesen! Szép napot!

    VálaszTörlés
  31. Hát itt a vége 😢 Kevés sorozatnál nem várom, ez közéjük tartozik. Nagyon büszke vagyok magamra, mert nem néztem meg előre a végét, na ez még ritkább 🙈 Bejött a tippem is. Tono 😍marad a keblenceim között, hihetetlen mit tud egy nézésével művelni. Nem mondtam még ilyet, de megvan az első ázsiai színészem, aki csakis rövid hajjal, de azzal huuuhhhh, nem más, mint Ruthara herceg (Beam) 😍 No.2. lett így a végére. Messze nem tökéletes a sorozat, de nekem főhajtás és áhítat 🥰 Prao-t, Wandát szerettem, Primet nagyon nem, volt két idegesítő női karakter is naná, hogy is hiányozhatnának. A vágó kezét jól megcsapkodnám egy nagy csokor csalánnal, pláne itt az utolsó részben. Ettől függetlenül pár nap múlva újra kezdem, mert nem maradhatok Tono nélkül 🙈 Kedves Nanati, köszönöm szépen a fordítást, hogy rátaláltál erre a történetre, hogy bevállaltad, így, hogy dupla munkád volt vele 😘 👍 👌 Szép estét :) HK

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves sanona! Nagyon szívesen! Örülök, hogy így tetszik. Sajnálom, hogy a végére értem. Még igazán írhattak volna hozzá vagy 10 részt.:-) Igen Ruthara herceg sem rossz...:-) Tonot nem kell hiányolnod, mert amit ígértem, azt tartom, a Cupid lesz a következő. Így Tonot újra láthatod...:-) Szép estét!

      Törlés
    2. Kedves Nanati! + 10 rész vagy egy 2. évad.....na jó álmodozni lehet, nézném a végtelenségig :D Drukkoltam a Cupidnak nagy titokban, hogy legyen annyira jó, hogy tényleg lefordítsd. Előre is nagyon köszi, mappája beizzítva. Azóta letöltöttem Tono 2 másik sorozatát + 1 filmjét is, menthetelen vagyok :D

      Törlés