2021. május 17., hétfő

Endless Love - 11-12. rész felirata

Felirat: ITT


 

2 megjegyzés:

  1. Kedves Nanati!

    Megkésve ugyan, de nagyon szépen köszönöm a 11-12 részek feliratát.
    A 7-10 részeket csak most hétvégén tudtam megnézni. Sajnálom, hogy ennyire sírósra és nyögvenyelősre sikeredtek ezek a részek. Jobb lett volna, ha ennek a négy résznek az eseményeit kettőbe sűrítették volna. Lehet, bennem van a hiba, de nagyon úgy éreztem, hogy azért húzzák a szenvedős részeket, mert nincs több a sorozatban. Mivel biztos voltam benne, hogy Day apja nem halt meg, így belenéztem az utolsó részbe, és nem is lepődtem meg, amikor megláttam. Gondolom az ő újbóli felbukkanása vet véget majd a fiatalok kínlódásának. Már csak az a kérdés, hogy ez mikor történik meg.
    Nagyon bízom benne, hogy az utolsó öt rész már sokkal gördülékenyebb és tartalmasabb lesz, mert a sorozat eleje nagyon tetszett, de most úgy érzem, kicsit megtört a lendület.
    Mivel nagyon megbízhatóan hozod a részeket, így gondolom, hamarosan kikerül az utolsó 3 rész is, amit majd egyben nézek meg a még hátralévő kettővel együtt.
    További szép estét kívánok, atina

    VálaszTörlés
  2. Kedves Atina!

    Remélem azért, hogy van egy kis szenvedős rész is benne, azért majd tetszeni fog a sorozat. Nekem bejött. Igaz nagyban meghatározza ezt a "bejövést" hogy a főszereplő srác mennyire a kedvencem...:-) És Thanat Lokwkhunsombat kedvenc....:-)
    Szép estét kívánok! Nanati

    VálaszTörlés