2021. május 3., hétfő

Endless Love - 7-8. rész felirata

 

Felirat: ITT

 

2 megjegyzés:

  1. Kedves Nanati!

    Köszönöm szépen az újabb két részt :)
    Hétvégén sikerült csak megnéznem a 6-ik részt, pedig úgy terveztem, hogy kedden a kettőt egyben nézem, de sajnos így alakult.
    Azt kell mondanom, hogy eddig a 6-ik tetszett legjobban, nagyon mozgalmas rész volt.
    Számomra jelenleg a legérdekesebb szereplő Min apja. Jó látni, hogy szeretetben, odaadással nevelte fel a lányát. Min egy nagyon szerethető, figyelmes és kedves lány lett, apja szegények iránti elköteleződése és segítő szándéka példaként állt a lány előtt. A nagy kérdés az, hogy vajon a papa mindig is ilyen volt, vagy a cserbenhagyásos gázolás tette azzá, akivé mostanra vált. Nagyon remélem, hogy többet is megtudunk majd róla, nagyon kíváncsi vagyok a múltjára. A gyűrű Min apjához kerülése nekem kicsit csalódás volt. Azt hittem, hogy ennek is lesz jelentősége, de csak arra volt jó, hogy Day megtudja az igazságot. Azért érdekelne, hogy egy haldokló milyen megfontolásból adja oda a gázolójának a jegygyűrűjét... furi nem, vagy csak nekem?
    Day érzelmi hullámvasútja nagyon megindító volt. Az egyik kedvenc jelenetem, amikor Min engedélyt kért Day apjától, hogy a fiú elvehesse feleségül. Day tekintetében minden benne volt, a félelem, a rettegés és ott volt még a vágyakozás, arra, hogy apja felismerje, tudata tiszta legyen ebben a fontos pillanatban. Lee Thanat nagyon jó színész, a mosolya és a tekintete rabul ejti az embert. Kevés olyan színész van, aki a szemével is játszik, de ő pont ilyen.
    Phon egyelőre még nem verte ki nálam a biztosítékot. Leginkább szórakoztat, mert, olyan mint egy elkényeztetett hülyegyerek, akinek elvették a játékát. Ha ilyen marad, és ennél tovább nem megy, akkor azt hiszem, nem fogom utálni.
    Az a thai temető nem volt semmi, az emlékművek lenyűgözőek voltak, és bár nekem európaiként nagyon furcsa ez a pompa, de egyáltalán nem volt giccses.

    Most pedig jöhet a következő két rész, már nagyon vártam. Még 1x köszönöm :)
    További szép estét, atina

    VálaszTörlés
  2. Kedves Atina!
    Köszönöm ezt a hosszú gondolatsort. Tifa mondta, hogy nem elégszel meg egy "köszönöm"-el, mindig hosszan fejezed ki magad...ami nekem nagyon tetszik..:-)Mert látszik a mondataidból, hogy igazán élvezed a sorozatot. Nekem pedig, minden sorozat valahol, a gyermekem...:-)
    További kellemes sorozatnézést.
    Szép estét. Nanati

    VálaszTörlés